زخم اخبار انتظامی شناسایی هرمزگان کارت شناسایی

زخم: اخبار انتظامی شناسایی هرمزگان کارت شناسایی فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی استان اخبار اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی احتمال عوض کردن ساعت کاری ادارات در مناطق گرمسیر

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: در صورتی که هیات دولت امسال نیز مانند سال قبل با عوض کردن ساعات اداری منطق گرمسیر کشور موافقت کند تاثیر به سزایی در مدیریت پیک ب

احتمال عوض کردن ساعت کاری ادارات در مناطق گرمسیر

احتمال عوض کردن ساعت کاری ادارات در مناطق گرمسیر

عبارات مهم : برنامه

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: در صورتی که هیات دولت امسال نیز مانند سال قبل با عوض کردن ساعات اداری منطق گرمسیر کشور موافقت کند تاثیر به سزایی در مدیریت پیک بار مصرف دارد.

به گزارش مهر به نقل از وزرات نیرو، محمودرضا حقی فام، معاون هماهنگی توزیع توانیر، در نشست وزیر نیرو با مدیرعامل شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور، برنامه های مدیریت مصرف توانیررا جهت تابستان امسال بیان کرد و افزود: امسال باید به صورت فشرده ای برنامه ها را اجرا کنیم. در سال ۹۶ با اجرای برنامه های پاسخگویی بار، توانستیم در وقت پیک، کمک موثری جهت تامین برق مطمن کشور باشیم.

وی با بیان این که در دنیا برنامه های مدیریت مصرف برق در دو محور پاسخگویی بار و زیاد کردن بهره وری تقسیم بندی می شود، اضافه کرد: به طور معمول برنامه هایی که جهت زیاد کردن بهره وری تعریف می شود به صورت مستمر ادامه دارد ولی برنامه های پاسخگویی بار به صورت موقتی و جهت وقت های خاصی اجرایی می شود.

احتمال عوض کردن ساعت کاری ادارات در مناطق گرمسیر

به گفته معاون هماهنگی توزیع توانیر تعرفه های برق در میانه این دو محور قرار دارند آیا که هرگونه عوض کردن در تعرفه های انرژی می تواند در عوض کردن واکنش‌ها مصرفی مردم به صورت دائمی و موقتی تاثیرگذار باشد. تاکنون تعدادی از راهکارهای اجرا شده است در دنیا، در کشور عزیزمان ایران نیز به اجرا در آمده است ولی بعضی برنامه ها نیز به علت آماده نبودن زیرساخت ها، تاکنون اجرایی نشده است.

این مقام مسوول همچنین از برنامه ذخیره عملیاتی و تاثیر ۳۸ درصدی آن در پیک سال گذشته سخن گفت و افزود: سایر برنامه های پاسخگویی بار مانند برنامه های تشویقی خاص کشاورزان، تعطیلات و تعمیرات، مولدهای خود تامین و… نیز آثار خوبی در کم کردن پیک بار سال گذشته داشتند.

معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: در صورتی که هیات دولت امسال نیز مانند سال قبل با عوض کردن ساعات اداری منطق گرمسیر کشور موافقت کند تاثیر به سزایی در مدیریت پیک ب

حقی فام همچنین از تعریف سامانه ای تازه جهت پایش و مانیتورینگ روزانه برنامه های پاسخگویی بار خبرداد و گفت: در تلاشیم تا این سامانه را جهت پیک امسال آماده کنیم . با راه اندازی این سامانه عملکرد شرکت های توزیع در حوزه مدیریت مصرف به صورت روزانه پایش و میزان تاثیرگذاری آن با دقت بیشتری قابل اندازه گیری خواهد بود.

معاون هماهنگی توزیع توانیر همچنین بر ضرورت پیگیری و هماهنگی با استانداران به خاص در مناطق گرمسیر جهت عوض کردن ساعات کاری در ایام تابستان تاکید کرد و گفت: سال گذشته هیات دولت در مصوبه ای به استانداران توصیه کرد کرد که نسبت به عوض کردن ساعات کاری اقدام کنند که با این مصوبه ۹ استان درطرح عوض کردن ساعات کاری در ایام تابستان همکاری داشتند. در صورتی که هیات دولت در امسال نیز چنین مصوبه ای را ابلاغ کند، در گذر از پیک تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی با بیان این که باید از همه راهکارها و ابزارهای مورد نیاز جهت مدیریت مصرف برق استفاده کرد، خاطرنشان ساخت: در همین زمینه استفاده از مولدهای خودتامین دستگاه های دولتی در ایام پیک مصرف برق و بهره گیری از وقت قانونی پیش آمده در الزام دستگاه های دولتی جهت تامین حداقل ۲۰ درصد از برق مورد نیاز به وسیله سیستم های خورشیدی، باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد

احتمال عوض کردن ساعت کاری ادارات در مناطق گرمسیر

واژه های کلیدی: برنامه | مدیریت | گرمسیر | هماهنگی | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار